خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب میناب خبرداد؛

کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در شهرستان میناب

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۸۳

دادستان عمومی و انقلاب میناب از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ابراهیم طاهری از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در این شهرستان خبر داد. 

این مقام قضایی در خصوص جزئیات این خبر، اظهار داشت: در ادامه روند مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی ایست بازرسی شهید چغازردی در محور مواصلاتی "بندرعباس-میناب" از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به قاچاقچیان باخبر شدند و عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران انتظامی، کامیون مورد نظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه را که به صورت کاملاً ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

طاهری همچنین خاطرنشان کرد: در جریان این عملیات، یک نفر دستگیر شده است که با صدور قرار تأمین کیفری بازداشت است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب در پایان تأکید کرد: خوشبختانه با اقدامات ویژه دستگاه قضایی و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی، شهرستان میناب برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن شده که این دستاورد مهم در سایه تعامل خوب و تشریک مساعی تحقق یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز