خبرگزاری کار ایران

مدارس مشهد فردا صبح غیر حضوری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۱۷۷

فردا سه شنبه ۳۰ آبان، همه فعالیت‌‌های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه و احمد آباد به صورت غیر حضوری برگزار می‌ شود.

به گرارش ایلنا، براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی، با توجه به اعلام هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان، فردا همه فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه و احمد آباد، در همه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری و در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

همچنین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح تعطیل و همه فعالیت‌های ورزشی در محیط های باز در نوبت صبح تعطیل است.

در صورت ادامه روند پایداری آلاینده‌ها، تصمیم گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر مراکز آموزشی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

از مدیران دستگاه‌های دولتی خواسته شده است در صورت امکان با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر شش سال همکاری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی دقایقی پیش در کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی گفت: دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی در آمادگی کامل هستند اما مردم نیز باید از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

مهدی اله پور تاکید کرد: افراد دارای بیماری زمینه‌ ای، تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌ های پوستی از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز