خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار قزوین؛

جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان شهدای جوادنیا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۵۵

جشن تحلیف سربازان و دانشجویان پادگان جوادنیا با حضور و سخنرانی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، صبح امروز، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین جهت شرکت در مراسم تحلیف سربازان و دانشجویان در پادگان شهدای جوادنیا حضور پیدا کرد.

در این مراسم از سربازان و دانشجویان نمونه تقدیر و تعدادی از یگان‌ها برنامه‌های مختلف نظامی و رژه را اجرا کردند.

محمدمهدی اعلایی در این مراسم با تاکید به نقش امنیت در جامعه گفت: تامین امنیت به عهده حکومت‌ها است و در کشور ما امنیت با فرماندهی رهبر انقلاب به عنوان فرمانده کل قوا به بهترین شکل تامین می‌شود و همه حتی دشمنان هم این موضوع را قبول دارند.

استاندار قزوین عنوان کرد: در سال گذشته دشنمان تلاش داشتند به کشور آسیب وارد کنند و تمامیت ارضی ما  را زیر سوال بربرند که توطئه‌های آنان با بصیرت مردم و درایت مسئولان نقش برآب شد و به ثبات و امنیت کشور افزوده شد.

وی اضافه کرد: کسانی که نقش و  تاثیر در مسیر خدمت به مردم دارند باید قدر این موهبت را بدانند چراکه در طول تاریخ خیلی‌ ها آرزو داشتند که این افتخار شامل آن‌ها شود ولی این توفیق نصیب ما شده است.

پادگان شهدای جوادنیا در سال ۱۳۷۰ تاسیس و به نام چهار برادر شهید از یک خانواده نام‌گذاری شده است و تنها پادگان آموزشی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز