خبرگزاری کار ایران

در اقدامی نیکوکارانه؛

خیر گیلانی ۲۷ مغازه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان را به هلال احمر اهدا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۹۷

اسدالله رضا زاده رودسری خیر نیکوکار گیلانی در اقدامی قابل توجه ۲۷ مغازه به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد را به هلال احمر اهدا کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله رضا زاده رودسری یک نیکوکار گیلانی ساختمانی را که ۲۷ باب مغازه به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان داشت را به هلال احمر به با سند شش دانگ اهدا کرد.

این خیر نیکوکار که علاوه بر ۲۷ مغازه دفتر کار خود را نیز به هلال احمر اهدا کرد تا یک داروخانه در آن راه اندازی شود در سخنانی گفت: از اینکه نیاز دارویی مردم رفع شود و آنها بتوانند داروهای خاص و کمیاب را از این داروخانه دریافت کنند لذت خواهم برد.

رضازاده ادامه داد: این مغازه‌ها قرار است به یک مرکز توانبخشی و درمانی تبدیل شود و باعث خوشحالی من است که این ساختمان را هدیه بدهم.

رضازاده رودسری در پاسخ به اینکه چرا ساختمان را به هلال احمر هدیه کرده‌اید پاسخ داد: کارهای جهادی بسیاری از هلال احمر دیده ام که باعث خوشحالی من بوده و همچنین آن‌ها خدمت‌گذاران بسیار خوبی هستند که لیاقت این هدیه را دارند.

پیر حسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به هدیه مرد نیکوکار گفت: حرکت‌های این چنینی باعث سنگین‌تر شدن مسئولیت ما می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز