خبرگزاری کار ایران

سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۷۳۴

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس در حکمی، سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، وحید خداپرست در حکمی، مجتبی محلاتی را به عنوان سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز منصوب کرد. 

در حکم خداپرست، خطاب به سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز آمده است:

«نظر به تخصص، تعهد و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مدیریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شیراز منصوب می شوید.

انتظار می رود با عنایت به جایگاه ویژه و اهمیت بخش‌های تعاون، اشتغال و رفاه مردم عزیز و در راستای بهره‌مندی بهینه از کلیه منابع و ظرفیت‌های موجود، تعامل و همکاری سازنده با دستگاه‌های اجرایی، تشکلات مردمی و مدنی، مدیران واحدهای تولیدی، کشاورزی، صنعتی و خدماتی در مسیر رسیدن به اهداف عالی سازمانی و توسعه شهرستان و تحقق برنامه‌های دولت مردمی بر اساس شرح وظایف وزارت متبوع، اهتمام و تلاش خستگی ناپذیر داشته باشید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) موفق و موید باشید.»

 لازم به ذکر است که مجتبی محلاتی قبلا در حوزه های  مختلف زیر مجموعه وزارت تعاون ‌، کار ورفاه اجتماعی مسئولیت های متعددی را عهده دار بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز