خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع آب شهرستان کبودرآهنگ:

آزادسازی حدود 20 کیلومتر از رودخانه‌های شهرستان کبودرآهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۱۳

مدیر منابع آب شهرستان کبودرآهنگ گفت: ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر از رودخانه های این شهرستان از سال ۱۴۰۰ تاکنون لایروبی و آزادسازی شده است.

به گزارش ایلنا از همدان، هادی خضریان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موضوع لایروبی و آزاد سازی رودخانه های شهرستان در برنامه کاری ما قرار دارد افزود: در شهرستان کبودرآهنگ در مجموع ۲۱۲ کیلومتر رودخانه اصلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه با اقدامات کارشناسی نقاط حادثه خیز در مسیر رودخانه های شهرستان شناسایی شده است گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۵۰ مورد رفع تصرف و آزاد سازی در مسیر رودخانه های این شهرستان انجام شده است.

خضریان اعتبار هزینه شده سال جاری برای لایروبی و آزادسازی رودخانه در شهرستان را ۱۳ میلیارد ریال دانست و افزود: تنها در سال جاری چهار هزار و ۲۰۰ متر از رودخانه های شهرستان لایروبی و آزاد سازی شده است.

وی افزود: در رودخانه شهر کوریجان هزار و ۱۰۰ متر، رودخانه سرخاب ۸۵۰ متر، جگنلو ۷۰۰ متر ، گزال ابدال ۶۵۰، قطار قویی ۵۰۰ متر ، گمین قلعه ۴۰۰ متر لایروبی شده است.

وی یادآور شد: موضوع اصلاح سازه های تقاطعی در مسیر رودخانه های شهرستان نیز در دست اقدام است و تاکنون از مجموع ۲۹ مورد سازه تقاطعی که به عنوان نقاط حادثه‌خیز در شهرستان، شناسایی شده، ۱۵ مورد اصلاح و بقیه که بیشترین مورد آن مربوط به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن است در دست اقدام است.

خضریان تاکید کرد: در سال جاری ۳۰ کیلومتر عملیات نشانه گذاری رودخانه های شهرستان کبودرآهنگ با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز