خبرگزاری کار ایران

۵۰ محور روستایی سطح استان کرمانشاه بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۶۶۹

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۵۰ محور روستایی سطح استان در ۲۴ ساعت گذشته که به دلیل بارش برف مسدود شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان طی ۲۴ ساعت گذشته، عمده بارش را مربوط به منطقه اورامانات خصوصا شهرستان‌های پاوه، جوانرود و روانسر دانست و گفت: در برخی نقاط دیگر استان از جمله دالاهو، سنقر و کنگاور بارش برف داشتیم.

وی افزود: در مجموع در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۶۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های مواصلاتی استان صورت گرفته و ۵۰ محور روستایی نیز بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همچنین از انجام ۱۰ مورد ریزش برداری در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که عمدتا در منطقه اورامانات بوده است.

به گفته کرمی، در عملیات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ نیرو به همراه ۴۰ دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تسهیل در تردد، جلوگیری از یخ زدگی و بروز حادثه در محور‌های مواصلاتی استان حدود ۷۰۰ تن شن و نمک در مسیر‌ها پاشیده شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به کاهش بارندگی و خصوصا برف در محورها، تاکید کرد: با این وجود همچنان راه‌های استان لغزنده است و توصیه می‌شود رانندگان با احتیاط تردد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز