خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تردد در جاده‌های برف گیر آذربایجان غربی با زنجیر چرخ امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۰۳۴

راه ارتباطی ۱۲۹روستا مسدود است

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بارش برف در اکثر محور های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در این محورها فقط یا زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،  بیان کرد: هم اکنون بارش برف  در محورهای مهاباد-سردشت، شاهیندژ-تکاب_ایران خواه  آغاز شده و تردد در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی همچنین از انسداد محورهای مواصلاتی تکاب_دندی در حوزه استحفاظی استان زنجان و خوی_چالدران_آواجیق در شمال استان خبر داد و گفت: رانندگان از تردد در این مسیرها خودداری کنند.

وی افزود: تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای درگیر برف استان امکان پذیر نیست لذا از هم استانی های عزیز درخواست می‌شود در صورت سفر زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن سیستم گرمایشی خود اطمینان حاصل فرمایند.

دست نشان خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی استان توسط راهداران برفروبی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، شن و ماسه مصرفی در عملیات برفروبی را ۱۹۰تن اعلام کرد و گفت: تعداد ۲۱نفر از راهداران با استفاده از ۴۷دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین عملیات برفروبی را انجام داده اند.

دست نشان، یاد آور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محور های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محور های مواصلاتی قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز