خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۷ هزار فضای اسکان نوروزی در آموزش و پرورش اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۳۰

رییس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص ۷ هزار فضا شامل مراکز فرهنگی- تفریحی، آموزشی و ویلاسراها برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مهدی منتجب اظهار داشت: در راستای موضوع فرایند اسکان مطابق با دستورالعمل صادر شده، برنامه‌ریزی لازم را برای ۶ ستاد در نواحی شهر اصفهان و ستادهای مجزا در مناطق استان انجام داده‌ایم و آمادگی میزبانی هم‌وطنان ارجمند در ۴۱ ناحیه و منطق استان هستیم.

وی ادامه داد: ستاد مرکزی آموزش و پرورش را نیز در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در نظر گرفتیم و بنابراین در شهر اصفهان ۷ ستاد را خواهیم داشت.

منتجب گفت: اگر شهرداری و سایر مراجع ذی‌صلاح برای راهنمایی مسافرین نیازمند همراهی بودند نماینده آموزش و پرورش از نزدیک‌ترین ستاد در ایستگاه‌ها راهنمایی حاضر خواهند شد تا خدمات‌رسانی مطلوبی را در این زمینه داشته باشیم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: تمام مدارس استان اصفهان که در طرح اسکان نوروزی قرار گرفته‌اند به QR کد تجهیز شده‌اند و علاوه بر این از افرادی که اشراف کامل بر آدرس‌های مدارس استان دارند جهت توجیه مسافرین در محل ستاد اسکان حاضر خواهند بود.

وی گفت: آنچه تاکنون پیش‌بینی کرده‌ایم ۷ هزار فضا جهت اسکان میهمانان نوروزی در مراکز فرهنگی و رفاهی، تفریحی، آموزشی، ویلا سراها و… آموزش و پرورش بوده است و حدود ۶۰۰ مدرسه استان را نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم تا خدمت‌رسانی مطلوبی را داشته باشیم.

منتجب تأکید کرد: باتوجه به مقارن بودن ماه میهمانی خدا با تعطیلات نوروز تدابیر لازم اندیشیده شده تا بسترهای لازم جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در دستور مار قرار گیرد و مسافرینی که کمتر از ده روز در استان حاضر هستند با اخذ مجوزات لازم و مطابق با دستورالعمل طبخ غذا انجام شود.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: شروع فعالیت اسکان از روز ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ خواهد بود و مطابق با دستورالعمل وزارتی تا روز ۱۲ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ میزبان میهمانان نوروزی خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز