خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

انتخابات به نظام اسلامی مشروعیت می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۰۰۹

استاندار لرستان گفت: انتخابات به نظام اسلامی مشروعیت می‌دهد چراکه سرنوشت کشور در انتخابات به دست مردم رقم خواهد خورد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه بیست و یک بهمن ماه در شورای اداری شهرستان کوهدشت اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان اندیشیده شده است و نامزدهای انتخاباتی احساس امنیت خواهند داشت.

وی ادامه داد: دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و حضور حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت از ارکان اصلی این رویداد مهم است.

استاندار لرستان افزود: در خصوص برگزاری انتخابات سالم تدابیر لازم اندیشیده شده و تمامی نامزدهای انتخاباتی احساس امنیت می‌کنند چراکه از آرا صیانت خواهد شد.

زیویار گفت: همه کمک خواهیم کرد تا با حضور در انتخابات، برگ زرینی در نظام جمهوری اسلامی رقم بزنیم همچنین حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن توطئه دشمن را خنثی می‌کند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری است و مردم در انتخابات سرنوشت را رقم خواهند زد که در این راستا حافظ آرا خواهیم بود.

استاندار لرستان گفت: مردم شهرستان کوهدشت حق بسیاری بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس پیش قدم بودند بنابراین باید مورد توجه قرار گیرند چراکه سرمایه اصلی این منطقه در حال مهاجرت است.

زیویار اظهار کرد: تامین آب کشاورزی از دیگر مشکلات کوهدشت است و تکمیل سد معشوره می‌تواند به توسعه این شهرستان کمک کند همچنین تکمیل بیمارستان رازی، چندین چهار خطه و طرح های مختلف عمرانی ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز