خبرگزاری کار ایران

رقابت شدید نامزدهای پرشمار اصولگرا در قم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۳۶

انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه استان قم، شاهد رقابت شدید نامزدهای اصولگرا شده است؛ به گونه ای که مجتبی ذوالنوری و قاسم روانبخش، رو در روی هم و در دو لیست رقیب یکدیگر، بعنوان سرلیست معرفی شدند؛ اصلاح طلبان قم هم با وجود اختلاف نظرهای متعددی که در درون شان وجود دارد، در نهایت نتوانستند برای معرفی 3 نامزد از میان 281 کاندیدا به مردم استان قم به توافق برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم که ریاست آن را احمد امیرآبادی فراهانی بر عهده دارد، در نهایت مجتبی ذوالنور نائب رئیس فعلی مجلس را در لیست خود جای نداد و از آن طرف قاسم روانبخش را به عنوان سرلیست خود معرفی کرد. البته که ذوالنوری هم در سال های اخیر مدام از شورای هماهنگی اصولگرایان قم و شخص آقای امیرآبادی انتقادات شدید داشت.

مجتبی ذوالنور که خودش سرلیست جبهه حامیان انقلاب اسلامی استان قم قرار گرفته، در کنار حسن مالکی عضو سابق شورای اسلامی شهر قم و محمدمنان رییسی معاون سابق شهردار تهران قرار دارد.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم نیز، قاسم روانبخش شاگر شناخته شده آیت الله مصباح یزدی، محسن مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی استان قم و حسین اسلامی رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم را در لیست خود جای دادند.

البته لیست های دیگری با نام اصولگرایی و انقلابی و ... نیز در شهر قم دیده می شود اما دو لیست عمده اصولگرایان شاید همین دو لیست ذکر شده باشد.

اصلاح طلبان قم اما با وجود اختلاف نظرهای موجود، نتوانستند دور یک میز نشسته و 3 نفر را از میان 281 نفر به مردم قم معرفی کنند تا بلکه در جنگ لیست های مختلف اصولگرا، شانسی برای پیروزی داشته باشند؛ در عین حال برخی از کاندیداهایی که خود را فرای اصولگرایی و مستقل معرفی کرده اند نیز، در میان داوطلبان کاندیداتوری مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه استان قم دیده می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز