خبرگزاری کار ایران

ورود سامانه جدید بارشی به بوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۱۱۴

معاون پیش بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس داده نقشه های هواشناسی از بعدازظهر امروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که تا پایان روز دوشنبه فعال خواهد بود.

به گزارش ایلنا، زهرا راستگو روز یکشنبه اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد امروز وضعیت جوی و دریایی استان به‌ نسبت آرام است.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی ضمن افزایش پوشش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط به‌ویژه نقاط شمالی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و توسعه اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت نسبت‌ به لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نقاط و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه سرعت باد و صدور هشدار دریایی سطح نارنجی یادآور شد: از شب گذشته تا اواخر روز دوشنبه با وزش باد به‌ نسبت شدید تا شدید جنوبی (گاهی تا بیش‌از ۵۰ کیلومتر در ساعت) ارتفاع موج دریا در فراساحل به ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ خواهد رسید.

راستگو ادامه داد: در این مدت نسبت‌ به اختلال در ترددهای دریایی و خطر غرق شدن شناورهای کوچک، به‌ویژه شناورهای سبک و تفریحی هشدار داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز