خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس خبرداد؛

فارس با ۱۸ کارگروه ستاد خدمات سفر به استقبال نوروز می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۲۰۷

آمادگی همه دستگاه های اجرایی و نظارتی برای خدمت رسانی مناسب به مردم

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس از تشکیل جلسات منظم کارگروه های ستاد خدمات سفر به منظور هماهنگی و برنامه ریزی منسجم دستگاه های نظارتی و اجرایی این ستاد خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد فرخ زاده با اشاره به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت تدابیر لازم برای بهره‌مندی بیشتر مردم و میهمانان نوروزی از برکات ماه میهمانی خدا در استان اتخاذ شده است.

وی از میزبانی مساجد و بقاع متبرکه از مردم و برگزاری ایستگاه های شادی و سفره های افطاری ساده تا حضور مبلغان مسلط به زبانهای خارجی برای انتقال فرهنگ ایرانی اسلامی به گردشگران و ایجاد غرفه های عرضه سوغات و صنایع دستی فارس در اماکن گردشگری پرتردد، از برنامه های ویژه ستاد خدمات سفر فارس عنوان شده است.

معاون استاندار فارس همچنین به مصوبات کارگروه حمل و نقل جاده ای اشاره و خاطرنشان کرد ایمن سازی نقاط حادثه خیز، حضور فعال پایگاه های  اورژانس، آماده باش ۵۰۰۰ امدادرسان در سطح استان، ساماندهی فوری ترمینال خارجی فرودگاه، ساماندهی سرویس بهداشتی ها و نمازخانه های بین راهی و آمادگی مجتمع های بین راهی برای خدمات رسانی به مسافران از مصوبات کارگروه های این ستاد است.

فرخ زاده با اشاره به برودت احتمالی هوا در نوروز اظهار داشت: با همکاری شهرداری، آموزش و پرورش، اداره کل ورزش و جوانان، اوقاف و سایر مجموعه های همکار کمپ های زیباشهر، باغ جنت، مسجدجامع شهداء، اقامتگاه سعدی، ۶ سالن نمایشگاه بین المللی، ۱۳ سالن ورزشی متعلق به شهرداری، ۳ سالن ورزشی متعلق به ورزش و جوانان، ۴۲ حسینه، اقامتگاه حضرت ابن حمزه (ع) و کانون فرهنگی رهپویان وصال و مدارس جهت اسکان مسافران در ایام نوروز پیش بینی شده اند.

فارس با ۱۸ کارگروه ستاد خدمات سفر به استقبال نوروز می‌رود

وی ابراز امیدواری کرد بر طبق مصوبات ستاد خبر مشکلات آزادراه شیراز- اصفهان، جاده گویم و کمربندی شیراز نیز تا نوروز برطرف گردد.

وی همچنین افزود به منظور رفاه حال گردشگران ساعت بازدید اماکن تاریخی، مذهبی و فرهنگی توسط دستگاه های متولی برنامه ریزی و فهرست زمانبندی در اختیار مسافرین نوروزی قرار خواهد گرفت.

فرخ زاده در ادامه گفت ساعت بازدید از اماکن فی مابین دستگاه ها هماهنگ و متعاقبا اعلام خواهد شد و ایجاد غرفه های صنایع دستی در محور حافظیه با مدیریت شهرداری شیراز و همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان انجام خواهد شد. 

جانشین استاندار فارس در ستاد خدمات سفری خوش و معنوی و ایمن را برای هم وطنان در نوروز ۱۴۰۳ آرزو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز