خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد؛

دستگیری سارق طلا فروشی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۲۲۹

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق طلا فروشی و بدل انداز سابقه‌دار با 4 فقره سرقت در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی دریافت یک فقره نیابت قضایی از شهرستان بندرعباس مبنی بر اینکه یک سارق سابقه‌دار اقدام به بدل اندازی و سرقت از یک مغازه طلافروشی در شهر بندرعباس کرده است، پیگیری موضوع و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس پس از چندین شبانه روز اقدامات فنی، اطلاعاتی و کارآگاهی مخفیگاه متهم را در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی کردند.

حبیبی اظهار داشت: تیمی از کارآگاهان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را به همراه همدستش در محل مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم  38 گرم طلا، 36 رشته زنجیر بدل و یک دستگاه ترازوی توزین طلا کشف شد، گفت: در بازجویی های اولیه متهم به 4 فقره سرقت از شهرستان‌های بندرعباس، فیروزآباد، استهبان و ارسنجان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: سارق 31 ساله که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان یزد و بندرعباس نیز بوده است، به همراه همدست 42 ساله اش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

حبیبی در پایان به صاحبان طلافروشی توصیه کرد که هنگام مراجعه مشتریان به مغازه حواس و دقت خود را زمان شلوغی بیشتر جمع نموده و هر بار که یک تکه طلا روی ویترین مغازه به مشتری ارائه می‌دهند پس از تحویل گرفتن آن مجددا نسبت به توزین و بررسی اصل بودن آن اقدام تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز