خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه:

«اثاث کشی» در نوروز ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۵۳

مرخصی سارقان حرفه‌ای لغو می‌شود

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از تشدید نظارت ها در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام گشت های محسوس و نامحسوس پلیس فعالیت داشته و مرخصی سارقان حرفه ای و سابقه دار هم لغو می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی کرمی ۲۲ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل پلیس در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز با توجه به تعطیلات این ایام، اولین اولویت ما بحث کنترل سرقت است و در همین راستا در این ایام با تعامل خوب صورت گرفته با دستگاه قضا، مرخصی تمام سارقین حرفه‌ای و سابقه دار لغو می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در این ایام سه گشت فعال در سطح شهر کرمانشاه بصورت آشکار تردد داشته و تعدادی گشت های نامحسوس هم در محل هایی که احتمال وقوع سرقت در آنها بالاست، مستقر می شوند.

کرمی گفت: رسیدگی به سرقت های احتمالی صورت گرفته از مسافرین نوروزی در این ایام در اولویت فراجا قرار دارد و سریعا به آن رسیدگی می شود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از ممنوعیت اثاث کشی و جابجایی وسایل در ایام نوروز خبر داد و افزود: هر کس که قصد اثاث کشی دارد، باید از کلانتری محل خود مجوز بگیرد.

وی افزود: پلیس با تمام توان و شبانه روز پای کار است که مردم بتوانند در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با آرامش به عبادات و مراسم خود برسند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از مردم خواست تا هرگونه گزارشی در رابطه با سرقت و دیگر جرائم حوزه کار پلیس آگاهی را در تماس با شماره ۱۳۰ بصورت شبانه روزی گزارش دهند و اظهار کرد: سامانه ۱۳۰ در کنار سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات جرائم حوزه پلیس آگاهی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز