خبرگزاری کار ایران

طی حُکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش:

جمالی چُرامی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۴۸

اجرای سند تحول مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش است

طی حُکمی از سوی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور معاون‌ متوسطه وزارت آموزش‌ و پرورش و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، " محمد جمالی چُرامی" بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در این آئین با تاکید براینکه اولویت وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم اجرایی نمودن سند تحول است، اظهارداشت: سند تحول باید از نسخه مدرسه ای اتفاق بیفتد و ما نسخه مدرسه ای این سند را تدوین کرده ایم.

"مهدی کاظمی" با بیان اینکه مهمترین عامل در اجرایی نمودن سند تحول معلم است و در این سند به معلمان توجه ویژه ای شده است، خاطرنشان کرد: در بحث شیوه جذب معلمان، نیروهای توانمند باانگیزه جذب شده است و امروز از هر زمان دیگری فرصت بیشتری برای اجرایی سازی این سند وجود دارد.

وی از جذب ۷۲ هزار معلم، دبیر ، آموزگار و هنرآموز برای سال تحصیلی آینده در بدنه وزارت آموزش و پرورش کشور خبرداد و یادآورشد: از اولویت های دیگر ما توجه به مهارت آموزی است که زمینه ارتقای کشور و زمینه کاهش بیکاری را فراهم می‌کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح رتبه بندی معلمان نیز ادامه داد: رتبه بندی معلمان از کارهای مهمی بود که ۱۳ سال بر روی زمین مانده بود اما دولت سیزدهم باوجود همه تنگناهای اقتصادی و مالی، حل نگرانی های فرهنگیان در این طرح را در اولویت خود قرار داد و آن را اجرایی نمود.

کاظمی بابیان اینکه دولت سیزدهم برای اجرایی نمودن طرح رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان تخصیص داده است، اظهارداشت: ۲ هزار و ۵۰۰ فضای ورزشی مدرسه ای در این دولت در کشور ایجاد شد که برخی از این فضاها به بهره برداری رسیده و برخی تا پایان سال تحصیلی افتتاح می شوند.

به گزارش ایلنا، در پایان این آئین " محمدقلی جمالی چُرامی" بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز