خبرگزاری کار ایران

یک مسوول سابق دولت سیزدهم:

دلیل عزل من بکار نگرفتن یک لیست 25 نفره در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۶۳

لعنت بر کسانی که نگذاشتند کار کنم

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، دلیل عزل خود را اطاعت نکردن از بکارگیری و انتصابات یک لیست 25 نفره در این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،" حسنعلی عزتخواه" در آئین تودیع خود که با حضور "مهدی کاظمی" معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهارداشت: لیست ۲۵ نفره ای به من دادند و گفتند این نیروها باید در در آموزش و پرورش بکار گرفته و منصوب شوند و من این خواسته آقایان را اطاعت نکردم.

وی بدون اشاره به نام فرد یا افرادی که لیست 25 نفره به او داده اند، خاطرنشان کرد: من مطیع آنان نشدم و آن لیست هم اکنون موجود است و البته خود فرد ارائه دهنده لیست هم موجود است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه از روزی که قبول نکردم این لیست عملیاتی شود پرونده پراکنی ها ایجاد شد و علیه من برخواستند و تخریب را در سرلوحه کارشان قراردادند، یادآورشد: به طول خدمتم نگاه نمی‌کنم بلکه به ارتفاع فعالیت خود نگاه می کنم.

عزتخواه گفت: از اینکه توفیق داشتم ۲۵ ماه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد باشم خوشحالم و اکنون با دلی آرام و برای فرزندان دیارم به سمت معلمی می روم.

وی با تاکید براینکه مدرسه مَعبد من است و لعنت بر کسانی که در مسیر آموزش پرورش خار می‌گذارند و اجازه نمی دهند مدیرکل کارش را انجام دهد، ادامه داد: با همه رنج ها و دردها می روم، ولی شما را قسم می دهم با آقای جمالی این‌چنین نکنید و بگذارید کارش را انجام دهد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه بی مهری های و دروغ هایی که به من انتصاب دادند را می بخشم اما آنهایی را که در مسیر  آموزش پرورش مانع ایجاد کردند به خدا واگذار خواهم کرد.

عزتخواه با اشاره به نبود تخلفات مالی در زمان مدیریت او در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: هرکس چیزی از من ثابت کرد در رسانه ها اعلام کند و البته می گویم آنهایی که خواستند آموزش پرورش را کوتاه کنند خود کوتاه شدند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) هم افزود: مقام دنیوی همانند پستانکی است که در دهان نوزادی است که اگر آن را از او بگیری، جیغ می‌زند و این در حالی است که چیزی از او ارتزاق نمی‌کرد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیرکل جدید گفت: آقای جمالی، من جیغ نمی‌زنم، شما هم مراقب باشید، چرا که از این پستانک چیزی ارتزاق نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز