خبرگزاری کار ایران

هلال‌ احمر استان مرکزی با هشدار سطح نارنجی هواشناسی در آماده‌باش قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۸۹

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا شهرجردی عصر جمعه در حاشیه بازدید از نوروزگاه تفرش، افزود: تمام نیروهای امدادی و پایگاه‌های هلال احمر برای امدادرسانی‌های احتمالی در آماده باش کامل درآمدند.

وی بیان کرد: در اطلاعیه شماره ۱ سازمان هواشناسی، هشدار سطح نارنجی بدلیل بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد و همچنین احتمال کولاک و برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات صادر شده است.

شهرجردی افزود: در این اطلاعیه برای روزهای یکشنبه و دوشنبه، پنجم و ششم فروردین‌ماه در ۱۶ استان آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، همدان، قم، البرز، تهران، اصفهان، لرستان و همچنین استان مرکزی به‌دلیل بارندگی شدید، اختلال در ناوگان جاده‌ای، طغیان رودخانه‌ها و رانش زمین پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اعلام آمادگی کامل امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر ادامه داد: ۱۳ پایگاه ثابت امداد و نجات و سه پست موقت، تیم واکنش سریع، یک تیم امداد و نجات کوهستان، یک تیم آنست(سگ‌های تجسس زنده‌یاب) و یک فروند بالگرد امداد هوایی و نیروهای عملیاتی مستقر در شعب استان مرکزی با استفاده از تمام ظرفیت، آماده انجام عملیات و ارایه خدمات امدادی در حوادث احتمالی است.

شهرجردی گفت: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه تلفنی ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

۱۴ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز