خبرگزاری کار ایران

فوت مرد میانسال در آتش سوزی اتاقک نگهبانی در گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۴۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت : مرد میانسال در آتش سوزی اتاقک نگهبانی در گرگان فوت کرد و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گزارش ایلنای گلستان، موسی الرضا صفری بیان کرد: در حدود ساعت 3:53 بامداد روز شنبه با اعلام خبر آتش سوزی یک اتاقک نگهبانی در ساختمان چهارطبقه نیمه کاره به سامانه 125 تیم عملیاتی از ایستگاه شماره 6 به محل اعزام شدند.

وی گفت: در زمان حضور تیم عملیاتی شعله های آتش از درب و پنجره به بیرون زبانه می کشیده که بلافاصله آتش نشانان با تجهیزات اطفائی حریق را در زمان کوتاهی مهار کردند و پس از اطفاء آتش سوزی متاسفانه با جسد سوخته مردی حدودا 40 ساله مواجه شدند .

وی گفت: آتش نشانان پس از مهار حریق، اقدام به اجرای عملیات احتیاط حریق و ایمن سازی محل کردند و محل حادثه جهت کارشناسی تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

صفری افزود: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان حوزه پیشگیری و حفاظت از حریق سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

صفری در ادامه به شهروندان توصیه کرد: حتماً در صورت استفاده از لوازم گرمازا فاصله مناسب وسائل منزل مانند پرده ، مبل ، مواد اشتعال زا ، پارچه ای و یا غیره را رعایت نموده تا منجر به بروز حوادث ناگوار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز