خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

لزوم تلاش بیشتر جهت دفع آب‌های معابر اهواز/قصور هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۸۳

استاندار خوزستان بر بسیج امکانات و نیروها به منظور شتاب بخشیدن به روند تخلیه آبگرفتگی‌های اهواز تاکید کرد و گفت: شرایط معابر درگیر با آبگرفتگی‌ها و همچنین اقدامات و تمهیدات مربوطه با این شرایط با جدیت درحال بررسی و نظارت است.

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی اکبر حسینی‌محراب بامداد امروز دوشنبه در نشست بررسی روند عملیات دفع آب‌های سطحی که در محل شهرداری اهواز برگزار شد، بیان کرد: تمام امکانات و تجهیزات ارگان‌ها و شرکت‌ها باید در جهت رفع آب‌های سطحی مورد استفاده قرار گیرد.

حسینی محراب گفت: انتظار داریم که از قبل کار اطلاع رسانی به مردم انجام شود تا آنها با مشکل مواجه نشوند. باید با مردم به صراحت صحبت کرد و اطلاعیه لازم را صادر کرد تا متوجه خطر شوند.

استاندار خوزستان گفت: در مواقع بحران همه مسئولان باید در یک راستا حرکت کنند و با تشکیل ستاد بحران جریان همدلی را تقویت و آسیب شناسی لازم را انجام داد و در این مواقع باید با جدیت از اقدامات جزیره‌ای پرهیز کرد.

استاندار خوزستان ادامه داد: مدیریت در کارها بسیار مهم است و باید با همفکری و همدلی نسبت به رفع آب گرفتگی‌ها اقدام کرد تا تلاش‌ها به موفقیت ختم شود. باید هماهنگی‌ها و تقسیم کار به وضوح روشن باشد تا با مشکل مواجه نشویم.

وی افزود: اولویت دستگاه‌های خدمات‌رسان جلوگیری از ورود آب باران به منازل باشد تا مردم به زحمت نیافتند.

حسینی محراب گفت: قصور و کوتاهی از هیچ ارگانی پذیرفتنی نیست و همه باید در خدمت مردم باشند.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: روز یکشنبه یک باران رگباری با حجم زیاد حدود ۴۰ میلیمتری در اهواز داشتیم. با توجه به ظرفیت شبکه فاضلاب تخلیه این حجم از آب مقداری زمان لازم دارد.

وی افزود: خوشبختانه بخش زیادی از معابر از آبگرفتگی تخلیه شد و در برخی نقاط دیگر عملیات دفع آب‌های سطحی ادامه دارد.

حسینی محراب ادامه داد: با توجه به اینکه بارش جدیدی در پیش داریم آمادگی‌ها باید بیشتر شود. امشب هم تقسیم کار خوبی صورت گرفت و بنا شد در نقاط آسیب‌پذیر پمپ‌ها مستقر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز