خبرگزاری کار ایران

در حادثه تصادف پراید با سراتو در زنجان پنج نفر مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۲۹

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، گفت: تصادف یک دستگاه خودروی پراید و سراتو پنج مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران به مراکز درمانی و بیمارستانها منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، داریوش تقیلو، امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: به محض دریافت گزارش این تصادف چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های روزبه، خیام، زنجانرود و هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان، ادامه داد: چهار مصدوم حادثه توسط آمبولانس اورژانس و همچمنین یکی از مصدومین توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان های امام حسین (ع) و آیت الله موسوی انتقال یافتند.

تقیلو،  همچنین با اشاره به تداوم خدمت رسانی نیروهای اورژانس در تعطیلات نوروزی، افزود: در این مدت به ر غم افزایش سفرهای نوروزی، ‌نیروهای اورژانس با آمادگی مضاعف برای خدمت به شهروندان تلاش کردند.

وی، با اشاره به تولد نوزاد زنجانی در سال ۱۴۰۳ در آمبولانس، گفت: با همکاری نیروهای ۱۱۵ اورژانس، نوزاد اهل روستای تخته یورد از توابع دهستان پری شهرستان ماهنشان در آمبولانس متولد شد.

تقیلو، در پایان، اضافه کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل جهت اقدامات درمانی بعدی به بیمارستان رازی ماهنشان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز