خبرگزاری کار ایران

معاون اداره‌کل هواشناسی استان:

باد شدید تا 48 ساعت آینده مهمان استان مرکزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۶۸

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه باد شدید پدیده غالب هواشناسی این استان در 48 ساعت آینده است، گفت: مطابق آخرین نقشه‌های پیش‌یابی وضع هوا طی امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه، آسمان استان مرکزی بیشتر صاف تا قسمتی ابری است.

به گزارش ایلنا، رضا مرادی افزود: همچنین سرعت وزش باد در برخی مناطق استان به ویژه مناطق نیمه شمال و برخی نواحی نوار غرب استان در ساعاتی از امروز سه‌شنبه نسبتاً شدید و طی فردا چهارشنبه نیز نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی شده است.

وی به صدور هشدار در خصوص شرایط فعلی اشاره کرده و ادامه داد: هشدار هواشناسی سطح زرد شماره یک اداره‌کل هواشناسی استان در خصوص وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال جابه‌جایی و آسیب به اشیاء و سازه‌های سبک و ناپایدار صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان مرکزی اظهار داشت: با ورود یک سامانه بارشی نسبتا ضعیف به کشور طی روز پنجشنبه تا بامداد جمعه احتمال رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات رگبار برف و وزش باد در مناطقی از استان مرکزی به ویژه در نیمه جنوبی استان وجود دارد.

مرادی با اشاره به اینکه طی روز جمعه و شنبه پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای در استان پیش‌بینی نشده است، تصریح کرد: در سال زراعی جاری از بازه زمانی ابتدای مهر ماه سال گذشته تاکنون 175.2 میلیمتر بارندگی در استان مرکزی به ثبت رسیده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز