خبرگزاری کار ایران

با حضور مسافران نوروزی انجام شد؛

برگزاری دومین جشنواره بهار در بهار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۰۴

دومین جشنواره بهار در بهار با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در سرای سعدالسلطنه قزوین برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، دومین جشنواره بهار در بهار با اجرای برنامه های متنوع «جنگ شادی» با حضور مدیران شهری و مسافران نوروزی در سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین برگزار شده است. 

قاسم اللهیاری عضو شورای شهر قزوین در چهارمین روز برگزاری این جشنواره در جمع میهمانان و مسافران نوروزی اظهارداشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین همه ساله در ایام نوروز با تدارک برنامه های متنوع فرهنگی تلاش می کند فضای فرح‌بخشی را برای مسافران نوروزی رقم بزند.

وی افزود: جشنواره بهار در بهار دومین سال متوالی است که توسط شهرداری قزوین در ایام نوروز برگزار می شود و مورد استقبال مردم و مسافران نوروزی هم قرار گرفته است.

اللهیاری تصریح کرد: در این جشنواره با برپایی غرفه های فرهنگی، نمایشگاه کتب قرآنی، ایستگاه بازی خانواده، اجرای موسیقی های آیینی، بازی های بومی و محلی و حضور هنرمندان ملی و استانی برنامه های شادی اجرا می شود که امیدواریم مورد توجه شهروندان و مسافرلن نوروزی قرار گیرد و رضایت بازدیدکنندگان را فراهم کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری قزوین یادآورشد: این جشنواره تا دهم فروردین ماه از ساعت 15.30 دقیقه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدالسلطنه قزوین اجرا می شود.

اللهیاری با تبریک سال نو و ولادت امام حسن مجتبی(ع) اظهارداشت: یکی از برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برای افزایش نشاط اجتماعی اجرای برنامه های شاد و فرحبخش است و با برگزاری این برنامه ها در فضاهای باز این شرایط مهیا شده تا عامه مردم بتوانند با سهولت و آرامش بیشتری در این مراسم شرکت کرده و از برنامه ها استفاده کنند.

وی اظهارامیدواری کرد با اجرای جشنواره بهار در بهار لحظات شادی بخشی برای شهروندان و مسافران نوروزی مهیا شده و گردشگران خاطرات خوشی را در قزوین برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز