خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی خبر داد؛

پایش 3170 واحد تولیدی و صنعتی و خدماتی از سوی محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۳۸

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی با بیان اینکه هدف اصلی از پایش‌ واحدهای صنعتی و تولیدی، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده است، گفت: سال گذشته 3170 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در این استان به صورت مستمر مورد پایش و خوداظهاری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یوسف یوسفی در جمع خبرنگاران، افزود: همچنین در این بازه زمانی 708 فقره اخطاریه رفع آلودگی زیست‌محیطی نیز در این استان صادر شد و تعدادی از واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات محیط‌زیست و تداوم آلودگی، به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

وی به اقدامات محیط‌زیستی در ایام عید اشاره کرده و ادامه داد: پایش‌های محیط‌زیست از واحدهای صنعتی در ایام نوروز تشدید می‌شود و انتظار می‌رود تمامی واحدهای صنعتی و تولیدی این استان ضوابط زیست‌محیطی را برای افزایش سلامت عمومی رعایت و در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان مرکزی اظهار داشت: قانون‌گذار پیشگیری و جلوگیری از هرگونه آلودگی محیط‌زیستی را جزء وظایف این سازمان پیش‌بینی کرده است. رعایت ضوابط محیط‌زیستی یکی از شروط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز