خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان:

اولویت اصلی شرکت آبفای زنجان کاهش هدر رفت آب در سالجار ی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۴۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با اشاره به برنامه ها و اولویت هایاین مجموعه در سال 1403، گفت: کاهش هدر رفت آب و استفاده بهینه از منابع تامین از اولویت های نخست سال 1403 است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، امروز هم زمان با دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت با اعلام این خبر، اظهار کرد: در مدیریت تقاضا به عنوان سیاست راهبردی شرکت آبفا برای تامین آب شهروندان افزون بر کاهش هدر رفت، مدیریت فشار شبکه توزیع و جمع آوری انشعابات غیرمجاز در دستور کار قرار دارد که در کمک به حل مشکل کم آبی به ویژه در مناطق روستایی بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ادامه داد: توسعه شبکه فاضلاب، نصب انشعابات و تولید بیشتر پساب در راستای بازچرخانی آب نیز از جمله اقداماتی است که در سال جدید با اولویت ویژه در دستور کار شرکت آبفا استان زنجان قرار خواهد داشت.

نادرخانی، اضافه کرد: مدیریت دارائی های فیزیکی، اجرای با کیفیت پروژه ها و نگاه ویژه به بحث تعمیر و نگهداری تاسیسات از جمله دیگر اولویت های سال جدید شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

وی، ضمن تبریک سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، از زحمات کارکنان شرکت آبفا استان زنجان در سال 1402 به ویژه در عبور بدون مشکل از تابستان این سال تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول، با اشاره به اهمیت نعمت حیات بخش آب برای شهروندان، ارزش کار شرکت آب و فاضلاب در حوزه سقایی را بسیار حائز اهمیت توصیف کرده و گفت: در همین راستا برنامه ریزی شده تا به بهترین نحو ممکن خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار دراستان محقق شود.

به گفته نادرخانی، سالی که گذشت مملو از موفقیت های مختلف در حوزه ارتقاء شاخص های آبرسانی شهری و روستایی، خدمات تصفیه فاضلاب و تامین پساب و اجرای پروژه ها با مشارکت مردم و نهادهای مختلف بود.

وی، در پایان ضمن پاسداشت تمامی این زحمات از کارکنان شرکت آبفا استان زنجان برای کسب موفقیت های بزرگ در سال گذشته همچون کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی و سایر حوزه ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز