خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خبر داد؛

تکمیل نخستین پایگاه امداد نجات تخصصی استان قزوین تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۳۶

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: پایگاه امداد نجات انجیلاق باید با دریافت اعتبارات لازم تا پایان امسال تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، اظهار کرد: برای این طرح یک هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئوول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

سالار ولایتمدار، نماینده منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پایگاه امدادی انجیلاق در صورت راه‌اندازی مرکز امداد هوایی، می تواند فعالیت های مربوط به غرب کشور را نیز عهده دار باشد.

گفتنی است، نخستین پایگاه تخصصی امداد و نجات استان قزوین در مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار و در محدوده انجیلاق در حال احداث است که تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این پایگاه شامل انبار، ساختمان اداری، پد بالگرد، بخش آموزش، سگ‌های تجسس و امکانات چند منظوره است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در ادامه سفر یک روزه خود، از پایگاه نوروزی امداد و نجات میدان مینودر در قزوین نیز بازدید به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز