خبرگزاری کار ایران

از ابتدای طرح نظارتی ماه رمضان صورت گرفت؛

معرفی ۵۴ واحد صنفی متخلف در قزوین به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۵۹۵

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین گفت: ۵۴ واحد صنفی متخلف در این استان از ابتدای طرح نظارتی بهاره و ماه مبارک رمضان تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش ایلنا در قزوین، محمود شفیعی با اعلام این خبر گفت: بیشتر واحدهای متخلف در حوزه عرضه کالاهای اساسی مثل نانوایی‌ها، خواروبارفروشی‌ها و همچنین محصولات خوراکی بوده که با تماس یا مراجعه مردمی پیگیری شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین به اعلام ۲۱۵ مورد شکایت تلفنی و حضوری مردم با اتاق اصناف استان قزوین اشاره کرد و گفت: این موارد از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری مردم مورد پیگیری قرار گرفته که ۳۰ مورد آن به رضایت بین فروشنده و خریدار منجر شده است.

شفیعی تصریح کرد: تا قبل از آغاز سال جدید بخش اعظمی از شکایات مردمی مربوط به صنف کیف و کفش و همچنین قالیشویی‌ها بود که با مراجعه و پیگیری اتاق اصناف موارد قانونی اعمال شد.

این مسئول بیان کرد: مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی حداکثر ۷۲ ساعت است که تلاش شده تا ابتدا با برقراری صحبت و اخذ رضایت مشکلات برطرف شود و در صورت احراز تخلف به شکل قانونی برخوردها صورت پذیرد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین خاطرنشان کرد: از ابتدای بهمن ماه سال ۱۴۰۲ و بر اساس توافق وزارت صمت با اتاق اصناف کشور، این نهاد به عرصه رسیدگی شکایات سامانه ۱۲۴ نیز وارد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز