خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گیلان خبرداد:

رسیدگی به بیش از 456 هزار فقره پرونده قضایی گیلان در سال 93

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۸۸

رئیس کل دادگستری گیلان از رسیدگی به 456 هزار و 995 فقره پرونده قضایی این استان در طول سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد سیاوش پور عصر امروز در نشست صمیمانه قضات و کارمندان دادگستری مرکز استان با تبریک سال نو، آمدن بهار و تحول طبیعت را تلنگری  برای  توجه انسان  به اعمال و رفتار خویش عنوان کرد.

وی با اشاره به منویات نوروزی مقام معظم رهبری، همدلی و هم‌زبانی را بهترین سرلوحه برای رشد وشکوفایی کشوردانست و تاکید کرد: دوست داشتن و محبت به مردم ودرک همنوعان ممدوح و پسندیده است.

رئیس کل دادگستری گیلان مهم‌ترین شعار دستگاه قضایی را تقوا، عدالت و غلبه بر نفس  خواند و گفت: داشتن قلبی سالم و سلیم و رعایت نظم در وظایف به عنوان یکی از اصول  مهم فردی واجتماعی است.

وی با اشاره به کوشش‌های بی دریغ کارکنان دستگاه قضایی گیلان در طول سال گذشته اذعان کرد: 456 هزار و 995 فقره پرونده قضایی گیلان در سال 93  مورد رسیدگی قرار گرفته  است.

سیاوش پور در ادامه  ابراز امیدواری کرد که در سال 94 با برنامه‌ریزی هدفمند و کار بیشتر پرونده‌ها با کیفیت  بهتری رسیدگی شوند.

وی در پایان با اشاره به مسایل اخیر سیاسی کشور تصریح کرد: عزت‌مندی و اقتدار  نظام جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی شهدا، رهبری امام راحل، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فداکاری مردم  در طول  37 سال از عمر انقلاب اسلامی است.

رئیس کل دادگستری گیلان، جمهوری اسلامی ایران را درمقابل ابرقدرت‌ها، کشوری مقتدر و دارای توانمندی علمی  دانست و تاکید کرد: هرملتی که  در راه حق ایستادگی کند همواره پیروز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز