خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری البرز:

البرز بدون برنامه‌ریزی مشخص و تامین زیرساخت‌ها استان شده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۱۴۹

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری البرز، با بیان اینکه مشکلات استان البرز همواره ساختاری ست، گفت: البرز از کمبود نیروی انسانی و اعتبار رنج می‌برد.

به گزارش ایلنا در کرج، عباد الله کامکار، درنشستی که با حضور معاون سیاسی وزارت کشور با معاونان و فرمانداران برگزار شد اظهار داشت: استان البرز به عنوان شهرستان بزرگ حاشیه تهران بوده است و بدون برنامه ریزی مشخص و نیاز سنجی و تامین زیرساخت‌ها استان شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که این استان با آن دست به گریبان است، تامین منابع مالی و نیز منابع نیروی انسانی متخصص است که با این وجود، نسبت به آن چیزی که انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی داشتیم، ولی با نقطه مطلوب فاصله داریم.

کامکار با بیان اینکه در اجرای برنامه‌ها تنگناهایی دامن‌گیر معاونت‌های این استانداری شده که از جمله آنها کمبود نیروی انسانی است که باید نسبت به جذب آن در سال‌های آینده با مجوزهای اختصاصی تدابیر اساسی اتخاذ گردد.

معاون استاندار در ادامه تاکید کرد: علاوه بر این عدم کفایت اعتبارات اختصاص یافته طی سال‌های اخیر برای پوشش کامل خدمات مالی برای نیروی انسانی استانداری یکی از مسائل مهم دیگری بوده که گریبانگیر این معاونت است که توجه مسئولان مربوطه به این مهم ضروری انکار ناپذیر است.

کامکار در پایان عنوان داشت: در حال حاضر تلاش می‌‌شود در بحث ملی با دریافت مجوز استخدام برای استان تازه تاسیس البرز از سوی ریاست جمهوری نیروهای مورد نیاز جذب و چارت‌های اداری با نیروهای مورد نیاز تامین خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز