خبرگزاری کار ایران

بر اثر تصادف در محور ازنا به اراک؛

راننده و 3 سرنشین پراید در تصادف با کامیون جان باختند

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۷۱۸

برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه سواری پراید در محور «ازنا – اراک»، استان لرستان چهار کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان، رئیس پلیس راه استان لرستان با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور «ازنا - اراک» به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس به همراه عوامل امدادی در صحنه تصادف حاضر شدند.

سرهنگ «مرتضی چغلوند» افزود: بررسی‌های به عمل آمده در محل، حاکی از آن بود که بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه سواری پراید، راننده و سه سرنشین پراید بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و راننده کامیون نیز مجروح شد.

گفتنی است، کار‌شناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ راننده کامیون اعلام کردند.

کشف تریاک در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان از کشف سه کیلو گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «ذلقی» در تشریح این خبر گفت: ماموران این فرماندهی با استفاده از منابع اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر مرگ در تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تحقیقات به عمل آمده قاچاقچی را شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی منزلش مقدار سه کیلو گرم تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: قاچاقچی دستگیر شده همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

دستگیری سارق با ۹۶ هزار ترانزیستور برق

کارآگاهان پلیس آگاهی استان لرستان در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری سارق محموله خودروهای سنگین شده و ۹۶ هزار عدد ترانزیستور برق را کشف کردند.

سرهنگ «قدرت الله دالوند» رئیس پلیس آگاهی لرستان با اعلام این خبر، گفت: در پی ارجاع نیابت قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم مبنی بر سرقت ۹۶ هزار عدد ترانزیستور از بار یک دستگاه کامیون توسط سارقی با هویت معلوم، کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اظهار داشت: ماموران این پلیس سارق را در شهرستان قزوین شناسایی و دستگیر و ۱۶ کارتن ترانزیستور برق به مقدار ۹۶ هزار عدد از وی کشف کردند.

کلاهبرداری با سوء استفاده از عناوین دولتی

جانشین فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف دو میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان خرم آباد خبر داد.

سرهنگ «علی احمدی تبار» در تشریح این خبر گفت: درپی مراجعه تعدادی از شهروندان خرم آبادی به این پلیس و اعلام اینکه فردی به هویت معلوم با استفاده از شغل و عناوین دولتی به قصد خرید گوشی و تبلت از آنان مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس شهرستان خرم آباد با تحقیقات به عمل آمده و راهنمایی مالباختگان محل اختفاء متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 «احمدی تبار» اظهار داشت: کلاهبردار به بزه ارتکابی اعتراف کرده و مبلغ دو میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز