خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

سفر دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد همانند سفر رهبری بابرکت خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۷۴

نماینده مردم بویراحمد و دنا درمجلس با تاکید بر اینکه سفر دولت تدبیر و امید به کهگیلویه و بویراحمد همانند سفر رهبری پربرکت خواهد بود، اظهارداشت: در آن سفر، ما مسئول پیگیر مصوبات سفر بودیم و الان که نماینده مجلس هستیم به خوبی می دانیم که این سفر همانند آن سفر بابرکت خواهد بود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلام محمد زارعی" شب گذشته در نشست هم‌اندیشی برای سفر هیأت دولت که در سالن ترویج جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: نگاه دولت یازدهم به استان محرومیت‌زدایی است و دولت با همین نگاه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند.

 وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نقطه امید همه مسلمانان جهان است و به الگویی برای همه آزادگان جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: به همین منظور همه مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی باید این جایگاه و شأن را حفظ کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: در آستانه سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که مشکلات استان در ابعاد مختلف احصاء، جمع بندی و اولویت‌بندی شده و برای اینکه کار تولید رونق گیرد برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و تمام مشکلات استان جمع بندی و در اختیار دولت قرار گرفته است.

زارعی گفت: با توجه به تجربیات گذشته آگاهی لازم را در سفر هیأت دولت به استان دارم و مردم استان خبرهای خوبی از دولت خواهند شنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با مهم ارزیابی کردن سفر هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: پس از سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۷۳ سفر دکتر روحانی مهمترین سفر به استان خواهد بود چرا که تصمیمات جدیدی در این سفر برای استان گرفته می‌شود.

زارعی با انتقاد از برخی تخریب‌ها در فضای مجازی، ادامه ادامه داد: نباید در آستانه سفر دولت به استان فضای تهمت‌زنی در استان شکل گیرد چرا که شکل‌گیری این فضا موجب از بین بردن آبرو و لگدمال شدن اخلاق می‌شود.

وی گفت: نباید به برخی افراد اجازه تخریب بدهیم و نباید اجازه دهیم حرکات تخریب‌گرانه موجب بدنام شدن استان کهگیلویه و بویراحمد شود بلکه باید با استقبال خوب و در خور شان از دولت زمینه نگاه ویژه دولت به استان را فراهم کنیم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، خدمات سه سال دولت تدبیر و امید را در کهگیلویه و بویراحمد مطلوب ارزیابی نمود و اظهار داشت: برغم تمامی مشکلات مالی و اعتباری کشور، بودجه این استان در برخی زمینه ها سه برابر و حتی چند برابر شده است.

زارعی افزود: در این دولت ما توانستیم عملیات راه‌آهن یاسوج به اقلید را با ۳ هزار میلیارد ریال اجرایی کنیم و همچنین توسعه باند فرودگاه یاسوج و رساندن این فرودگاه به استاندارهای ملی را انجام بدهیم.

وی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست با استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و هیات دولت، رسم میزبانی را به خوبی بجای آورند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، رئیس جمهور و هیات دولت قرار است روز یکشنبه آینده بیست و چهارم مردادماه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز