خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور در یاسوج انجام شد؛

انجام سه تفاهم‌نامه اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر : ۴۰۰۷۲۴

با حضور رئیس‌جمهوری در یاسوج، سه‌تفاهم‌نامه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به توسعه کهگیلویه و بویراحمد و کاهش نرخ بیکاری در این استان منعقد شد.

مجید محنایی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: این سه تفاهم‌نامه بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد با سازمان اقتصادی کوثر، پست بانک و کمیته امداد بسته منعقد شد.

وی با تشریح جزئیات این تفاهم‌نامه، اظهارداشت: براساس این تفاهم‌نامه سازمان اقتصادی کوثر در پروژه‌های مانند معدن فسفات چرام سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتباری که قرار است سازمان اقتصادی کوثر براساس این تفاهم‌نامه در این استان سرمایه‌گذاری کند بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در حوزه‌های زیرساختی خواهد بود.

وی پرورش مرغ گوشت و اجرای پرورش طح ماهی در شهرستان چرام را از مهمترین تعهدات سازمان اقتصادی کوثر در این تفاهم‌نامه برشمرد.

محنایی گفت: کمیته‌امداد نیز با اعتباری حدود هزار و 70 میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی ساخت مسکن مددجویان در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد را مهمترین تعهد کمیته‌امداد در این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان سرمایه‌گذاری پست بانک نیز در این استان بالغ بر 150 میلیارد ریال است.

محنایی مهمترین تعهد پست بانک در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به پروژه های خرد در سراسر این استان دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز