خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان مطرح کرد:

افزایش 33 درصدی تلفات مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان لرستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۲۲

مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: طی هفت ماهه نخست سالجاری تلفات مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در استان لرستان با افزایش 33 درصدی مواجه بوده است.

حمید رضا نظیفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خرم آباد با اعلام این مطلب افزود:  بررسی‌های انجام شده در گروه آمار و انفورماتیک پزشکی قانونی استان لرستان نشان می‌دهد که در هفت ماهه نخست امسال 12 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منو کسید کربن در استان لرستان جان خود را از دست دادند، که این تعداد به لحاظ جنسیتی شامل 5 زن و و 7 مرد بوده است.

وی با بیان اینکه این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن 3 نفر افزایش یافته است، اظهار داشت: در هفت ماهه نخست سال قبل 9 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست دادند که به لحاظ جنسیتی شامل 2 زن و 7 مرد بوده است.

نظیفی در خصوص مقایسه آماری تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در دو سال گذشته نیز افزود: همچنین در سال 1394 تعداد 18 نفر و در سال 1393 تعداد 28 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی تصریح کرد: میزان کل تلقات با گاز منو اکسید کربن در دو سال گذشته در لرستان به لحاظ جنسیتی در سال 1394، 12 نفر مرد و 6 نفر زن و در سال 1393 ، 3 نفر مرد و 25 نفر زن بوده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان با اشاره به مقایسه آماری تعداد کل تلفات این نوع مسمومیت در 10 سال اخیر در لرستان بیان داشت: بر اساس آمارهای موجود در اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان طی 10 سال گذشته در سال 1386 بیشترین و طی سال های 1383 و 1388 کمترین تلفات ناشی از مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در استان لرستان اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز