خبرگزاری کار ایران

در سومین دوره معرفی پایتخت کتاب ایران؛

لاهیجان نامزد پایتخت کتاب ایران شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۰۴۰

در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران، لاهیجان یکی از ٢٠ شهر نامزد پایتخت کتاب ایران شد.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در سومین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران از ١٠٢ شهر که برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را به دبیرخانه ارسال کردند، پس از داوری، شهر لاهیجان یکی از ٢٠ شهر منتخب به عنوان نامزد انتخاب شد.

 رویداد انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با هدف کمک به توسعه پایدار فرهنگی و اجتماع‌محور شهرها، انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در شهرها با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، کشف، جذب، ساماندهی و بهره‌گیری از امکانات و ظرفیت‌های محلی و بومی برای ترویج کتاب‌خوانی و تقویت برنامه‌ریزی و نگاه به آینده برگزار می‌شود.

این عنوان به شهری اعطا می‌شود که از نظر هیات داوران بهترین و موثرترین برنامه را برای ترویج کتاب‌خوانی ارائه کرده و تضمین‌های لازم را برای اجرای آن داده باشد. شهر منتخب علاوه بر دریافت لوح تقدیر از مقامات عالی‌رتبه کشوری، مجموعه‌ای از تسهیلات، اعتبارات و منابع فرهنگی را دریافت خواهد کرد.

در لاهیجان این طرح با هماهنگی و همکاری شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان لاهیجان اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز