خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

پرداخت دو سوم هزینه تمام شده برق مصرفی مشترکین توسط دولت

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۸۷۵

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت دو سوم هزینه تمام شده برق مصرفی مشترکین توسط دولت خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "داود راهزادی" در نشست با مسئولان مشترکین این شرکت در یاسوج گفت: هزینه یک کیلووات برق مصرفی مشترکین 195 تومان است که 145 تومان این هزینه توسط دولت و مابقی توسط مشترکین پرداخت می شود.

وی با تشریح خدمات دولت برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکین برق، اظهار داشت: بخش اعظمی از هزینه های این خدمات توسط خود دولت پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت‌توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشترکین با پرداخت بدهی برق مصرفی خود می‌توانند نقش موثری در سرعت بخشی و داشتن برق پایدار داشته باشند.

راهزادی از واگذاری حدود یک هزار انشعاب ویژه مددجویان نهادهای حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و این حمایت ها را گام ویژه ای از سوی دولت در جهت حمایت از اقشار کم درآمد عنوان کرد.

وی گفت: هزینه واگذاری انشعابات به مدجویان که از سوی دولت برای رفاه آنان پرداخت می‌شود بیش از 10 میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود از آمادگی 40 اکیپ اتفاقاتی عملیاتی در زمان بارش ها خبرداد.

راهزادی از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت قطع برق در زمان بارش ها با آرامش بیشتری نسبت به این موضوع برخورد کرده و با شماره 121 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز