خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد:

دستگیری 103 سارق حرفه‌ای در ایرانشهر / افزایش 17 درصدی دستگیری سارقان

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۴۵

فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری 103 سارق حرفه‌ای در این شهر طی اردیبشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا به‌ نقل از روابط‌ عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی در اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به دستگیری 103 سارق حرفه‌ای شدند که آمارها بیانگر کاهش 13 درصدی سرقت‌ها و افزایش 17 درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
 
جلیلیان با اشاره به کشف 82 فقره انواع سرقت، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 242 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
 
وی ضمن اشاره به کاهش 43 درصدی قتل‌های مسلحانه و کاهش 100 درصدی قتل‌های عادی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در اردیبهشت‌ ماه سال جاری موفق به دستگیری 4 قاتل مسلح و تحویل به مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به افزایش 85 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت سال جاری، گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف 5 تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته کشف کردند.
 
وی با بیان اینکه درباره آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان 219 دستگاه خودرو و 131 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز