خبرگزاری کار ایران

رئیس تامین اجتماعی ملارد مطرح کرد:

راه‌اندازی کارگزاری تامین اجتماعی ملارد، فرآیند رسیدگی به امور را تسریع کرده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۷۵۹

رئیس تامین اجتماعی ملارد گفت: پیرو آخرین بررسی‌های انجام شده با راه اندازی و آغاز به فعالیت کارگزاریِ تامین اجتماعی در این شهرستان، رسیدگی به امور بیمه‌ای ساکنان این منطقه است.

حمید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نقش‌تعیین کننده تامین اجتماعی در ارتقای امنیت معیشتی مردم و ارائه خدمات مطلوب و سازنده بهداشتی و درمانی به بیمه شدگان اظهار داشت: به تبع شهرستان ملارد نیز از این قاعده مستثنی نیست و تلاش مجموعه تامین اجتماعی پیرو سیاست‌ها و تدابیرِ مراجع بالادستی نیز بر این امر استوار است تا با ارتقای کمی و کیفی خدمات به ارباب رجوع و رضایتمندی افراد، گروه‌ها و خانوارهای تحت پوشش ، رضایتمندی عمومی را به شایسته‌ترین نحو ممکن تامین کنند.

رستمی افزود: در همین ارتباط و با عنایت به حجم انبوه مراجعه کنندگان به شعبه تامین اجتماعی،تدبیری اتخاذ شد و با مساعدت سازمان تامین اجتماعی و پیگیری و حمایت اداره کل تامین اجتماعی استان تهران و نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، کارگزاری این مجموعه(تامین اجتماعی)در شهر ملارد راه‌اندازی شد.

وی عنوان کرد: به واقع از سال 1388 تاکنون مجوز راه‌اندازی کارگزاری به هیچ شهرستانی داده نشده و توفیق حاصل شده در این شهرستان نیز با مکاتبات،جلسات و پیگیری‌های بسیار، مُنتَجِ به نتیجه شد.

رئیس تامین اجتماعی ملارد گفت: کارگزاری افتتاح شده در شهرستان ملارد معطوف به ظرفیتی پیش بینی شده برای شهرستان شهریار می‌شد که به دلیل عدم توان کافی در تامین هزینه‌ها، با رایزنی‌های مستمر به شهرستان ملارد منتقل شد.

وی افزود: برآوردها و جمع‌بندی ما از ابتدای فعالیت کارگزاری مذکور تاکنون ، ناظر بر این واقعیت است که خوشبختانه خروجی و رضایتمندی مطلوبی از عملکردِ آن حاصل شده که امیدواریم در آینده نیز این روند موفقت آمیز در جلب نظر و رضایتمندی خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی استمرار یابد.

رستمی در پایان و در تشریح خدماتی که بواسطه کارگزاریِ مذکور ارائه می‌شود، یادآور شد: اموری همچون صدور یا تمدید دفترچه خدمات درمانی،دریافت لیست کارفرمایان،اخذ مدارک غرامت و... بر عهده مجموعه مذبور بوده که به اعتقاد بنده نقش موثر این مجموعه در تسهیل و تسریع انجام امور غیر قابل انکار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز