خبرگزاری کار ایران

محمدرضا خباز:

رفع مشکل بیکاری در جامعه مهمترین دغدغه دولتمردان است

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۶۴

استاندار سمنان گفت: رفع مشکل بیکاری در جامعه مهمترین دغدغه دولتمردان است و در چهار سال آینده کابینه دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خباز امروز در نشست با فعالان اقتصادی سمنان اظهار کرد: دولت یازدهم قدم‌های ارزشمندی برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار برداشته و حرکت دولت دوازدهم هم در مسیر کاهش نرخ بیکاری در کشور است.

وی افزود: افزایش اشتغال و رونق کسب و کار نیازمند وحدت بین مسئولان و آحاد جامعه است و همدلی در کشور برای کاهش نرخ بیکاری در دولت تدبیر و امید متبلور شد. سمنان براساس آمار بهار 96 وزارت‌اقتصاد بعد از استان مرکزی دومین رتبه کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارد.

استاندار سمنان تصریح کرد: شکوفایی اقتصادی و رونق کسب وکار در کشور در چهارسال گذشته اتفاقی نبوده و با درایت و تلاش مجاهدانه دولت تدبیر و امید این موفقیت حاصل شد. رفع مشکل بیکاری در جامعه مهمترین دغدغه دولتمردان است و در چهار سال آینده کابینه دولت دوازدهم برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می کند.

در این نشست سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و چند تن از مدیران استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز