خبرگزاری کار ایران

رفع مشکلات پتروشیمی مسجدسلیمان در دستور کار استانداری

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۸۶۲

استاندار خوزستان گفت: رفع مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و پتروپالایش مسجدسلیمان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه نشست شورای رفع موانع سرمایه گذاری که شامگاه یکشنبه بیست و ششم شهریور ماه در منطقه زیلایی مسجدسلیمان برگزار شد در گفتگو با خبرنگاران گفت: در این جلسه که با حضور ریاست دادگستری استان تشکیل شد. رفع مشکلات بخش پتروشیمی و پتروپالایش مسجدسلیمان و راهکارها و برنامه های مربوطه در دستور کار قرار گرفت.

استاندار خوزستان افزود: سرمایه گذاری در این بخش با سه مشکل عمده مواجه بود که طبق قولی که داده بودیم این جلسه را در محل تاسیسات برگزار کردیم تا مشکلات را رفع کنیم و طوری عمل کنیم که تنها دغدغه سرمایه‌گذاران انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری باشد و سایر موارد را ما در حد توان‌مان حل کنیم.

شریعتی تصریح کرد: در این نشست برای حل هر سه مشکل تصمیم‌گیری شد البته برای حل یکی از این سه مشکل بنا شد جلسه ای با حضور ریاست دادگستری با حضور دستگاه های مربوطه برگزار شود تا تصمیم لازم اخذ شود و بقیه موارد هم مقرر شد در وقت تعیین شده حل و فصل شود.

شریعتی در پاسخ به موضوع پیشنهاد منطقه زیلایی به عنوان منطقه ویژه پتروشیمی گفت: ما این آمادگی را داریم که پس از آنکه کارهای زیرساختی سرمایه‌گذاری در منطقه زیلایی انجام شود این منطقه به عنوان منطقه ویژه پتروشیمی یا هاب (مرکز) انرژی اعلام شود اما لازم است این موضوع در قالب مصوبه دولت یا مجلس مطرح شود تا بشود از ظرفیت هایی که منطقه ویژه دارد استفاده لازم برده شود و کارها با دغدغه کمتر انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز