خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شاهرود خبرداد:

قتل پسر 26 ساله در شاهرود / دستگیری عاملان قتل 4 ساعت پس از جنایت

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۸۳۵

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از قتل پسر 26 ساله در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی با اعلام این خبر افزود: نیمه شب گذشته نزاع و چاقوکشی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شاهرود اعلام شد و بلافاصله  واحد گشتی به همراه عوامل اورژانس در محل حاضر و مشخص شد فردی جوان بر اثر وارد آمدن چند ضربه چاقو از قسمت پا مجروح و دچارخونریزی شدید شده است.

اشرفی از انتقال فرد مجروح به بیمارستان امام حسین(ع) خبر داد و گفت: با توجه به ضربات وارده به شریان‌های حیاتی بدن فرد مجروح وخونریزی شدید، تلاش چند ساعته تیم پزشکی نیز بی‌نتیجه بوده و پسر جوان جانش را از دست داد. 
 
رئیس پلیس شاهرود با بیان اینکه پرونده قتل در این زمینه تشکیل شد، تصریح کرد: سه اکیپ از ماموران و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به سراکیپی رئیس پلیس این اداره تحقیقات خود را در خصوص این جنایت آغاز کردند. 
 
سرهنگ اشرفی به شناسایی عاملان احتمالی جنایت و رابطه‌های موجود بین آنان اشاره داشت و افزود: با احضار برخی شاهدان و بررسی‌های انجام شده مشخص شد علت این درگیری یک فقره تصادف بوده که طرف‌ها پس از آن با هم درگیر شده و در نهایت این درگیری به تعقیب و گریز منجر شده و با اضافه شدن چند خودرو دیگر از دوستان طرفین درگیری، چاقوکشی رخ داده و افرادی که هویت آنان مشخص نیست در نهایت باضربات چاقو سرنشین یکی ازخودرو‌ها را به قتل رسانده‌اند .

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با توجه به نبودن مدارک مستدل در این پرونده برای شناسایی ضاربان گفت: تنها سرنخ این پرونده یک‌دستگاه خودرو پراید بود که این سرنخ درنهایت به کشف مشخصات خودرو به روش‌های نوین پلیسی منجر شده و اکیپ ویژه پلیس، خودرو  را در یکی از محل‌هایی که احتمال حضور آن می‌رفت رویت و راننده و سرنشین خودرو را قبل از هرگونه اقدامی درعملیاتی پلیسی دستگیر کردند.
 
این مسئول انتظامی از شناسایی نفر سوم که با جعل هویت خود قصد فریب ماموران در یک واحد صنفی را داشت خبر داد و گفت: در نهایت هر ۳ عامل این جنایت دستگیر و مورد شناسایی قرار گرفتند .
 
اشرفی از اعتراف صریح جوان ۲۶ ساله به قتل اشاره داشت و افزود: با کشف خودرو که آثار خون برآن مشهود بوده و دستگیری عاملان این جنایت هولناک با البسه آغشته به خون مقتول، دستگیر شدگان چاره‌ای جز اعتراف نداشته واذعان داشتند پس از تصادف خسارتی در یک نقطه از شهر بین دو دستگاه خودرو نزاعی بین حاضران رخ داده و درنهایت به تعقیب و گریز و اضافه شدن چند دستگاه خودرو از دوستان طرف‌ها و چاقوکشی منجر شده و فردی ۲۶ ساله از سرنشینان پراید  باهمکاری دوستان خود مقتول را که با چاقو به آن‌ها حمله ور شده بود متوقف و ضرباتی را به مقتول با یک قبضه چاقو وارد آوردند که منجر به قتل وی شده و باکشف آلت قتاله و اعترافات صریح قاتل و همدستان وی پرونده تکمیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز