خبرگزاری کار ایران

زارع در جلسه علنی شورا مطرح کرد:

کاهش درآمد شهرداری، زنگ خطر مدیریت شهری/ میزان بدهی شهرداری قابل ملاحظه است

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۰۳۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج از کاهش درآمدهای شهرداری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس زارع، امروز در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر کرج در تکمیل گزارشات مالی کمیسیون برنامه و بودجه شورا، گفت: تذکر امروز را می‌توان به عنوان زنگ خطری برای شورا و شهرداری در نظر گرفت که توجه مدیریت شهری را می‌طلبد.

وی با استناد به گزارش 10 ماهه شهرداری در حوزه درآمدی، تصریح کرد: درآمدهای نقدی و غیر نقدی در 10 ماهه ابتدای سال، مبلغ 697 میلیارد تومان، معادل 37 درصد کل درآمدهای بودجه شهرداری است که متاسفانه به مدت مشابه، 40 میلیارد تومان کاهش یافته که نگران کننده است.

زارع با عنوان اینکه مبلغ نقدی سال پیش، 561 میلیارد و مبلغ نقدی امسال مبلغ 611 میلیارد تومان است، اذعان داشت: حدود 850 میلیارد تومان هزینه نگهداری شهر است که اگر تلاش در این حوزه صورت نگیرد با مشکلات زیادی مواجه خواهیم بود.

وی با یادآوری روتین بودن روش شهرداری از عدم اقدامات شهرداری بر درآمدزایی، انتقاد کرد و گفت: در سال 97 قطعا میزان بدهی شهرداری قابل توجه خواهد بود که باید این موضوع مورد توجه مجموعه شورای شهر، قرار گرفته شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج در پایان اظهار داشت: در حوزه سرمایه گذاری پیشرفتی نداشتیم و به دنبال آن، موانعی خواهیم داشت، لذا میزان درآمدهای پایدار شهرداری کاهش یافته و رشد نداشته و بسیار پایین تر از ردیف های دیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز