خبرگزاری کار ایران

معاون هلال احمر مازندران به ایلنا خبرداد:

پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری/ ادامه جستجوها از طریق پهباد برای 2 مفقودی دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۲۱۸

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از پیدا شدن یکی از اجساد صیادان جویباری خبرداد.

غلامعلی فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، پیرامون این خبر اظهار داشت: در سومین روز از جستجوهای امداد و نجات از مفقود شدگان صیادان جویباری امروز جسد یکی از آنها پیدا شد.

فخاری ادامه داد: عملیات جستجوی 2 صیاد مفقود شده دیگر با همکاری دریابانی و ناجیان غریق و نیز  20 امدادگر جمعیت هلال احمر مازندران در گروه‌‌های واکنش سریع، امداد و نجات دریایی و هوایی همچنان ادامه دارد.
 
وی با اشاره به بکارگیری بالگرد و پهباد برای یافتن صیادان مفقود شده، افزود: نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر مازندران دیروز قایق و لباس صیادان را در عمق 6 متری دریا پیدا کردند.
 
فخاری تصریح کرد: 4 روز پیش 3 صیاد جوان منطقه چپکرود ساکن روستا‌های میانملک، پطرود و تلنار برای صید به دریا رفتند که تاکنون جسد یکی از صیادان توسط نیروهای امدادی پیدا شده و تلاش برای یافتن 2 صیاد دیگر همچنان ادامه دارد.
 
وی در پایان عنوان کرد: همچنین قایق این 3 صیاد دیروز با تلاش غواصان پیدا شد و بیش از 20 فروند شناور سبک و سنگین با همکاری قایق‌‌های شیلات ، سپاه پاسداران و صیادان 50 شرکت پره و ناجیان غریق منطقه در محل حادثه مستقر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز