خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد ایلام اعلام کرد؛

اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت کالا در آستانه سال نو ا

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۴۷۹

مدیرکل استاندارد ایلام از طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل استاندارد ایلام از طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام خبر داد.

مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان گفت: هرساله از ابتدای اسفند ماه اداره کل استاندارد به منظور کنترل کیفیت کالاهای عرضه شده در بازار استان اقدام به انجام بازرسی و نمونه برداری‌های ویژه نوروز می کند و امسال نیز این امر خطیر در قالب گشت‌های مشترک با سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی از ابتدای اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه نیز ادامه می‌یابد.

همتی افزود: در این طرح  تمامی کالاهای ضروری خانواده‌ها در صنعت های غذایی، آرایشی و بهداشتی، شمیایی، خودرو و فلزات گرانبها مورد بازرسی و کنترل قرار می گیرند.

همتی با اشاره به اینکه بازرسان اداره کل، صحت و اعتبار علامت استاندارد و همچین تاریخ انقضاء و بسته بندی کالاها مورد بازرسی قرار می دهند عنوان کرد: کالایی که بدون نشان استاندارد و یا تاریخ انقضاء گذشته باشد از سطح بازار جمع آوری و معدوم خواهد شد.

مهناز همتی افزود: با توجه به افزایش تقاضای استفاده از خودرو و لوازم جانبی آن در ایام آخر سال و نوروز 97، بازرسی های ویژه ای از نمایندگی های خودرو و عرضه کنندگان لوازم و قطعات آن به عمل خواهد آمد، همچنین با توجه به افزایش استفاده از جایگاه های سوخت در ایام نوروز تمامی نازل های استان نیز مورد کنترل و بازرسی کارشناسان این اداره کل قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز