خبرگزاری کار ایران

سرهنگ امیری خبرداد:

متلاشی‌شدن باند سرقت خودرو در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۶۴۰

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدرضا امیری اظهار داشت: سارقان دستگیر شده به 11 فقره سرقت در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخل آن اعتراف کردند. 

وی خاطرنشان کرد: در پی افزایش سرقت خودرو و قطعات داخل آن در حوزه یکی از کلانتری‌های سطح شهر کرمانشاه و ارجاء موضوع به پلیس آگاهی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

سرهنگ امیری تصریح کرد: سارق از افراد سابقه‌دار بوده که در بازجویی‌های ابتدایی به عمل آمده منکر ارتکاب هرگونه سرقتی شد. 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه یادآور شد: در ادامه و با انجام تحقیقات فنی و ارائه مستندات و شواهد لازم، متهم لب به اعتراف گشود و به 3 فقره سرقت خوردو و 8 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی شخصی دیگر اعتراف کرد. 

وی افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده مخفی‌گاه همدست وی نیز شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ امیری یادآوری کرد: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی وی به ارتکاب سرقت با همدستی متهم ردیف اول اعتراف کرد. 

رئیس پلیس آگاهی ادامه داد: متهمین در ادامه تحقیقات به عمل آمده اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصی در سطح شهر به فروش می‌رساندند. 

وی تصریح کرد: شخص مالخر نیز در عملیاتی پلیسی دستگیر و پس از مواجهه با متهمان به خرید لوازم و قطعات خودروهای مسروقه اعتراف کرد. 

سرهنگ امیری در پایان با بیان اینکه محل‌های سرقت و افراد مالباخته شناسایی شدند، یادآور شد: پرونده پس از انجام تحقیقات همراه متهمان به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز