خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیشگام توسعه صنعتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۷۵

استاندار فارس گفت: منطقه ویژه اقتصادی لامرد که میزبان صنایع مهمی نظیر آلومینیوم جنوب است به عنوان یکی از مهمترین مناطق ویژه اقتصادی نقش تعیین کننده ای در توسعه ملی، استانی و منطقه ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، اسماعیل تبادار صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی لامرد با حضور در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت این منطقه و به ویژه آلومینیوم جنوب همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری و تعامل همه جانبه برای ایجاد و یا تکمیل زیر ساخت ها هستند.

وی اضافه کرد: آلومینیم جنوب می‌تواند یک نظام کاری برجسته‌ صنعتی را در کشور رقم بزند و این یک مزیتی است که شامل استان فارس در وهله اول و کل کشور خواهد شد و بنابر این تسهیل شرایط برای استقرار صنایع و همچنین افتتاح پروژه های مهم در موعد مقرر از وظایفی است که همه باید به آن توجه کامل داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به پیشرفت مناسب صنایع آلومینیوم جنوب افزود: امیدواریم این طرح در زمان مقرر به بهره برداری رسیده و نقش برجسته‌ای را در اقتصاد کشور، استان فارس و این منطقه به ویژه افزایش تولید ملی، ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی ایفا کند.

تبادار اضافه کرد: همزمان با توسعه صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد لازم است تا سایر زیرساخت ها و امکانات مورد نظر مانند فرودگاه، محورهای مواصلاتی، آب، برق و سایر تاسیسات به فراخور شرایط جدید از پیشرفت لازم برخوردار شوند.

در این بازدید که جمعی از معاونان استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس نیز حضور داشتند مدیر منطقه ویژه اقتصادی لامرد با ارایه گزارشی از دستاوردهای صنعتی در منطقه متبوعش از توجه مدیران صنعتی و اجرایی در سطح ملی و استانی برای توسعه این منطقه قدردانی کرد.

محمد آشفته آج بیشه گفت: خوشبختانه روند فعالیت در آلومینیوم جنوب از وضعیت مناسبی برخوردار است و با حمایت مدیران اجرایی و سیاسی و همچنین نماینده مجلس امیدواریم در ابعاد مختلف شاهد پیشرفت پروژه ها باشیم.

 شایان ذکر است استاندار فارس در جمع صاحبان سرمایه و بخش خصوصی نیز ابراز امیدواری کرد از پتانسیل موجود در منطقه ویژه اقتصادی لامرد بخصوص صنایع پایین دست به نحو مطلوبی استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز