خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ وارشاد آذربایجان غربی:

نباید به حوزه فرهنگ جزیره ای نگاه شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۹۶۰

مدیر کل فرهنگ وارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه نباید به حوزه فرهنگ جزیره ای نگاه شود، گفت: متاسفانه در برخی حوزه های مسائل فرهنگی دچار کم کاری شده ایم.

به گزارش ایلنا، ناصر خدایاری مدیرکل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه این اداره کل ضمن تشکر از زحمات مدیر کل سابق در مورد سیاست های جدید این اداره کل گفت: همه مسئولان فرهنگی این کشور به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در راه اعتلای فرهنگ این کشور از همه توان خود استفاده کنند.

وی افزود: امروزه در بحث فرهنگی باید از دستاوردهای فرهنگی در همه ابعاد از بینش فرهنگی گرفته تا حقوق و قوانین از پایه برای جامعه ایرانی تقویت کنیم.

خدایاری‌سلاح فرهنگی را برای مقابله با دشمنان مهم توصیف‌کرد و افزود: امروزه اولین سلاحی که برای مبارزه لازم است سلاح هنر و با استفاده از ظرفیت هنرمندان است.

خدایاری ادامه داد: متاسفانه افراد فرهنگی در جامعه بیش از چهل دهه در حال مبارزه فرهنگی هستند ولی شهدای این حوزه هیچگاه مشخص نیست.

مدیرکل جدید فرهنگ وارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی بیان کرد:مسائل فرهنگی در کشور متاسفانه در برخی حوزه ها دچار کم کاری و کم کار کردی شده است،که این نقیصه را با استفاده از ظرفیت هنرمندان وجوانان برطرف خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز