خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبرداد:

دستگیری 26 تن از اعضای شبکه خرید و فروش نوزادان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۷۸۶

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام شبکه خرید و فروش نوزادان و دستگیری 26 تن از اعضای این باند در مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار قادر کریمی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی گزارش اداره ثبت احوال مشهد مبنی بر اینکه خانواده‌ای با مدارک جعلی زایمان و واکسن نوزاد برای دریافت شناسنامه مراجعه کرده اند تحقیقات پلیسی بلافاصله آغاز شده است.
 
کریمی افزود: مراجعه یک خانواده یزدی به اداره ثبت احوال مشهد و درخواست شناسنامه با مدارک جعلی برای یک نوزاد که ادعا می‌کردند فرزند خودشان است ماموران تجسس کلانتری سناباد را برآن داشت تحقیقات خود را در این باره آغاز کنند.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد  این خانواده نوزاد ۱۵روزه را به مبلغ ۳۰میلیون تومان خریداری کرده‌اند و این نوزاد، خواهر دوقلوی داشته که توسط افراد رابط به خانواده یزدی فروخته شده است.
 
 کریمی گفت: تحقیقات بعدی پلیس به شناسایی یکی از کردانندگان اصلی شبکه که زنی معروف به خانم دکتر بود شد. پلیس این زن را دستگیر کرد و تحقیقات از او به شناسایی و دستگیری دیگر کردانندگان این شبکه شد.
 
 وی عنوان کرد: پلیس در این عملیات با کشف سرنخ فروش 6 نوزاد، 26 متهم پرونده را دستگیر کرده و تحقیقات گسترده برای کشف دیگر اقدامات اعضای شبکه خرید و فروش نوزاد در مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز