خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان سمنان خبر داد:

بخشودگی دیرکرد جرایم موتور سیکلت های توقیفی / محاسبه هزینه‌ نگهداری در پارکینگ به نرخ سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۷۸۲

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: شرایط ویژه ای به منظور تسهیل در ترخیص موتورسیکلت های موجود در پارکینگ های راهنمایی و رانندگی استان از قبیل بخشودگی جرایم دیرکرد تخلفات، محاسبه هزینه‌ نگهداری در پارکینگ به نرخ سال ۹۴، امکان تقسیط جرایم معوقه و ... در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، سرهنگ‌ موسی بزرگی تصریح کرد: در جاده‌های درون شهری استان سمنان در سال‌های گذشته ۵۹ نقطه حادثه خیز شناسایی شد که تاکنون رفع مشکل و ایمن سازی در ۳۰ نقطه حادثه خیز انجام شده است.

او افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تصادف های فوتی درون شهری در استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به تعداد ۸ نفر معادل ۴۲ درصد کاهش یافت و موارد جرحی نیز به تعداد ۳۰۵ مورد معادل ۲۰ درصد کاهش داشت.

بزرگی بیان کرد: در بحث تصادفات خسارتی درون شهری استان در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل، بالغ بر ۲۶ درصد کاهش داشته است و در مدت مذکور میزان سوانح رانندگی در جاده های درون شهری استان به نسبت سال قبل ۲۵ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راهور استان سمنان از ۱۲ فقره تصادفی منجر به فوت در سال جاری، تعداد ۶ فقره معادل ۵۰ درصد مربوط به راکبین موتورسیکلت و ۴۱ درصد مربوط به عابرین پیاده است.

او گفت:  نیاز است تا اداره کل ورزش و جوانان استان، ساماندهی ورزشکاران رشته موتورسیکلت سواری را با بکارگیری نظارت های دقیق و مستمر در دستور کار قرار دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز