خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایلنا:

فروردین‌ماه ۹۴ آب قم شیرین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۷۱۸

مردم قم فروردین ماه، آب شیرین را در منازل خود مصرف خواهند کرد.

وزیر نیرو گفت: مردم قم فروردین ماه، آب شیرین را در منازل خود مصرف خواهند کرد.

حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص پروژه انتقال آب شیرین به شهر قم، گفت: انشاالله امیدواریم در این طرح بزرگ آبرسانی که اجرا شده و حلقه آخر آن سدکوچه‌ری هست، شاهد این اتفاق باشیم؛ فکر می‌کنم عنقریب یعنی تا فروردین ماه، از این پروژه بهره برداری کنیم.

وی سپس در پاسخ به این پرسش که بسیاری از مردم قم پیشنهاد می‌دهند برای استمرار آب شیرین در شهر قم، دو خط لوله آب در منازل شهری قم باشد؛ یعنی یک لوله برای آب شیرین مصرفی و یک لوله نیز برای مصارف غیر شرب باشد؛ نظر شما در این خصوص چیست؟، گفت: بله؛ در واقع همین ایستگاه‌های آب شیرین که در حال حاضر در سطح شهر قم وجود دارد، همین است که آب شرب را از آب مصرفی غیر شرب جدا کند و سال هاست که این کار در قم اجرا می‌شود؛ تجربه خوبی هم بوده است؛ انشاالله امیدواریم روز به روز هم این سیستم‌ها کامل‌تر شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ایلنا در راستای اینکه این سیستم‌های آب شیرین در خانه‌های مردم قم می‌آید؟ یعنی مردم قم آب شیرین را در منازل خود خواهند دید؟، اظهارداشت: انشاالله امیدواریم این طور شود و مردم این استان از فروردین ماه آب شیرین را در خانه های خود مصرف خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز