خبرگزاری کار ایران

پرویز شهپر در گفتگو با ایلنا:

فعالان اقتصادی به دنبال اتاق سفید هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۹۲۳

کسانی که هنوز به اتاق به اتاق ورود پیدا نکرده ­اند و حق مالکیت که یک اصل تجاری پذیرفته شده در دنیا است را رعایت نمی­ کنند و اصول اخلاقی را زیر پا می ­گذارند، چگونه می توانند مدافع حقوق دیگران باشند.

کاندیدای گروه خواستاران تحول گفت: کسانی که هنوز به اتاق به اتاق ورود پیدا نکرده ­اند و حق مالکیت که یک اصل تجاری پذیرفته شده در دنیا است را رعایت نمی­ کنند و اصول اخلاقی را زیر پا می ­گذارند، چگونه می توانند مدافع حقوق دیگران باشند.

پرویز شهپر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: برخی از افراد و گروه­هایی که از شعار خواستاران تحول در اتاق بازرگانی به نفع خود استفاده می کنند روزی جز این گروه بوده­ اند و می­ توان آن­ان را انشعابیون خواستاران تحول نامید.

پرویز شهپر ادامه داد: این افراد زمانی با تحول همراه بوده و به اتاق ورود پیدا کرده اند اما با ورودشان به اتاق از تحول و اندیشه اش فاصله گرفتند و مسلما برای بازگشت به تحول خواهان، دیگر جایی ندارند.

وی درباره این که چرا دیگر گروه­ها از شعار و برنامه ­های تحول استفاده می ­کنند، گفت: این افراد می ­دانند که مردم به تحول رو آورده ­اند و رویکردشان به خواستاران تحول بسیار مثبت است بنابراین احساس می­ کنند که بدون نام تحول نمی­ توانند آرای مردم را به دست آورند و سعی کرده­ اند که از نام و جایگاه تحول خواهان استفاده کنند.

این کاندیدای گروه خواستاران تحول در هشتمین دوره اتاق بازرگانی عنوان کرد: اکنون در جهانی زندگی می کنیم که به دلیل پیشرفت­ های فن­ آوری و تکنولوژی مردم نسبت به تمامی جریان­ها و اخبار مطلع هستند. سوء استفاده از تبلیغاتی دیگران در جوامع عقب مانده و برای رای دهندگانی که بی سواد و کم اطلاع باشند، جواب می ­دهد و در شرایط کنونی پروژه این افراد شکست خورده است.

وی تاکید کرد: اقدامات این افراد در نهایت سودی برای آن­ها نخواهد داشت همچنین اعمال آن­ها غیر اخلاقی و غیر قانونی است زیرا از نظر تجاری برنامه ­های یک گروه متعلق به آن­هاست و یک حق کپی رایت محسوب می­ شود.

وی افزود: کسانی که هنوز به اتاق نرفته اند و حق مالکیت که یک اصل تجاری  پذیرفته شده در دنیا است را رعایت نمی­ کنند و اصول اخلاقی را زیر پا می­ گذارند، چگونه می توانند مدافع حقوق دیگران باشند.

شهپر در مورد فضای رقابتی حاکم بر گروه­های مختلف در اتاق بازرگانی، گفت: با بررسی همه گروه­ ها حاضر در رقابت انتخاباتی مشخص می شود که میان طیف ­های مختلف فضای رقابتی همراه با رفاقت وجود ندارد در حالی که باید به سمت رقابت شفاف و روشن پیش برویم.

وی همچنین تصریح کرد: در پایان رقابت انتخاباتی افراد مختلفی وارد اتاق می­ شوند که با یک خرد جمعی تصمیم خواهند گرفت و ما باید به آن احترام بگذاریم. اما گروه ­های مختلف فضا را سنگین کرده­ اند و حرکات غیر اخلاقی ازآن­ها سر می­زند.

شهپر درباره جایگاه تحول خواهان در میان مردم، گفت: اوضاع تحول خواهان خوب است و در تماس ­هایی که با مردم داشتیم می ­توانیم بگوییم که رویکردشان هنوز به سمت تحول است و تفکرشان این­ است که با داشتن یک اتاق سفید به سمت پیشرفت در اقتصاد خواهیم رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز